Wpisz kody produktów, które chcesz zbiorczo dodać do koszyka (po przecinku, ze spacją lub od nowej linijki).
Powtórzenie wielokrotnie kodu, doda ten towar tyle razy ile razy występuje.
Dla każdego produktu dostępnego na stronie okres gwarancji jest podany przy danym produkcie.
Postępowanie w przypadku stwierdzenia wady
W przypadku stwierdzenia wady podczas okresu gwarancji, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu. Aby ułatwić proces reklamacyjny, prosimy o kontakt drogą mailową na adres: biuro@strefavac.pl lub telefonicznie pod numerem 506 777 669. Twoje zgłoszenie pozwoli nam jak najszybciej rozpocząć procedurę reklamacyjną i zaoferować odpowiednie rozwiązanie.
Pragniemy przypomnieć, że do realizacji gwarancji konieczne jest przedstawienie dowodu zakupu. Jeżeli chcesz przesłać nam jakiekolwiek dokumenty czy produkty, użyj poniższego adresu email lub adresu korespondencyjnego: